AtikON CRM

Kahramanmaraş Kurumsal Çözümler

AtikON CRM

23 Temmuz 2019 Genel 0

AtikON

Atiker Yazılım olarak tasarladığımız AtikON – Ek Hizmet Modülleri projemiz, işletmelerin ihtiyaç duyduğu özel uygulamaları içerir. AtikON, AtikSE – Sistem Entegratörü ile entegreli çalışarak verimli bir şekilde tüm verilerin yönetilmesini sağlayan bir yazılımdır. Günümüzde işletmelerin en çok ihtiyaç duyduğu ek modülleri içerisinde barındırmakta ve entegrasyon kolaylığı, esneklik, veri yönetim anlayışı ve zaman tasarrufu sağlamaktadır. Bu avantajlar sonucunda işletmeler için yüksek kazanç beraberinde gelecektir. İçerisinde barındırdığı modüller sayesinde ve AtikSE ile entegreli yapısıyla farklı sektörlere sunulan sistematik bir çözümdür.

Neden AtikON?

Her geçen gün değişen gereksinimlerinize ve isteklerinize cevap verebilen modüler uygulamara ihtiyaç duyarsınız. AtikON, ihtiyaçlarınız doğrultusunda size özel modüler uygulamalar hazırlanabilmesini sağlar. AtikON’un gelişmiş alt yapısıyla sadece bugünün ihtiyaçlarına değil, yarının ihtiyaçlarına da önceden hazırlıklı olursunuz.

Teknik Servis Yönetimi

CRM Müşteri İlişkileri Yönetimi

CRM modülü ile müşteri ilişkilerinizi kusursuz yönetin. Pazarlama aktivitelerinden başlayarak faaliyetlerinizi kontrol altına almanızı sağlar. Müşterilerinizi potansiyel pozisyonundan aktif müşteri adımına kadar yönetebilmenizi ve geri bildirimlerinizi takip etmenizi sağlar. Daha sonra yapılan görüşmeleri adım adım programa girerek müşterilerinize teklifler oluşturabilirsiniz. Oluşturacağınız tekliflerin takibini, müşteri bazlı anketlerin oluşturulmasını, potansiyellerinize zamanında ve söz verdiğiniz gibi cevap verebilmenizi sağlayabilirsiniz.

İster kendi ürettiğiniz, isterseniz ticaretini yaptığınız ürünlerin satış sonrası hizmetlerini Teknik Servis modülü ile takip edin. Esnek yapısı sayesinde, otomobil, makine ya da bilgisayar teknik servis takiplerinizi kasa ve stok bağlantılı yönetmenizi sağlar. Tüm servis kayıtlarınızı seri numarası bağlantılı olarak da tutabileceğiniz, geriye dönük arama yapabileceğiniz ve garanti kapsamındaki ürünleri kontrol edebileceğiniz bu sistemle, müşteri memnuniyeti ve daha kaliteli hizmet sunabilirsiniz.

Site Yönetimi

Günümüz şehir yaşamında alışılagelmiş site yöneticiliğinde artık yeni düzenlemeler gereksinim haline geldi. Sosyal ortamlardan biri olan yerleşim ve iş merkezlerinde kimse komşusuyla sorun yaşamak istemiyor. Bununla birlikte ortak yaşam alanı içindeki yapılması gereken işleri ve görevlilerin yaptıklarını takip etmek istiyor. Kurumsal sistemlerin yaygınlaşmasıyla birlikte ortak yaşam alanlarında yönetim organizasyon ve idare hizmetlerinde de yeni nesil sistemler kullanılmaya başlandı. Site yönetim modülü, size profesyonel site yöneticiliğinin yolunu açıyor.

Araç Filo Yönetimi

Kurumsal işletmelerin tüm araç filo takibini yapabilmesine imkan sağlar. Araçların sefer görevlerini ve görev maliyetlerini kontrol altına alır. Araç Filo Yönetimi, düzenli bakım takvimi oluşturarak planlama işlerinizi kolaylaştırır. Nakliyat Yönetimi ile entegre çalışabilme özelliği sayesinde lojistik desteği veren firmanızda araçlarınızın takibini yapabilirsiniz ve maliyetlerini planlayabilirsiniz.

Kurumsal işletmelerin tüm araç filo takibini yapabilmesine imkan sağlar. Araçların sefer görevlerini ve görev maliyetlerini kontrol altına alır. Araç Filo Yönetimi, düzenli bakım takvimi oluşturarak planlama işlerinizi kolaylaştırır. Nakliyat Yönetimi ile entegre çalışabilme özelliği sayesinde lojistik desteği veren firmanızda araçlarınızın takibini yapabilirsiniz ve maliyetlerini planlayabilirsiniz.

  • Nakliyat Yönetimi
  • Kantar Yönetimi
  • Kitaplık Yönetimi
  • Besi Yönetimi
  • YSC Bakım Yönetimi